Tandari
Éva
Úton
a
Fény
felé
Az előző kötet végén, mielőtt elköszöntem
volna, említettem egy mindannyiótok által jól ismert, ám sokatokban
ellen-érzést kiváltó szót: az evolúciót. Erre térnék rá most néhány szó, néhány
mondat erejéig, mielőtt tovább folytatnánk megkezdett, s kis időre
félbeszakított Utunkat.
Az evolúció elmélete, amelyet egyik
Testvérünk Darwin néven hozott le, s tett közzé: a lényeget tekintve épp
annyira helyes, mint amennyire nem az. Helyes, mert a fejlődés, vagyis a
legmélyebb mélységből való kiemelkedés utáni fejlődés folyamatát, annak fizikai
ismérveit tárja elétek. Nem helyes azonban olyan értelemben, hogy Darwin még
nem volt kész, vagy inkább nem volt képes e fejlődés-elmélet előzményeinek, sem
pedig annak további, tehát az Emberré válás fokozatán túl, s afölött lévő
fejlődési szintek átadására. Azokat a Tanításokat ugyan is, amelyeket mint
átadandó ismereteket magával hozott; vagyis lényegében a teljes fejlődés-elméletet (amely a bukás pillanatától a Visszatérés
pillanatáig kellett volna megmutassa az Utat), már megcsonkítva adta tovább, és
egészében materialista alapra helyezve; teljességgel Isten kizárásával kívánta
érthetővé tenni. Isten, s a Teremtés-történet helyett inkább kész volt
elfogadni, s elfogadtatni kortársaival (és persze: veletek, a későbbi nemzedék
tagjaival) még azt is, hogy az atomok, az ős-elemek csak mintegy:
“véletlen-szerűen”, esetleges történések bizonytalan kimeneteleként rendeződtek
oly módon, hogy azokból a végén kialakulhattak a legelső ős-sejtek, amelyek
(persze: ismét csak véletlenül) éppen azokat a sejt-párokat vonzották magukhoz,
amelyekkel sejt-halmazokat, vagy is mind fejlettebbé és fejlettebbé váló
testeket képezhettek. Darwin elméletében tehát az egész Emberiség, maga az
Emberi faj nem más, nem több, mint a jó öreg Természet tréfája, vagyis a
véletlenek sorozatának esetleges összjátékából kialakult lény-csoport, amelynek
létrejöttére épp akkora volt az esély, mint arra, hogy soha se nyerhessen
testet, s így teret egyetlen értelemmel, vagyis tudattal bíró lény se a Föld
színén. A lelket, a szellemet pedig már nem is tartotta sem fontosnak, sem
pedig célszerűnek megemlíteni, minthogy azok létét egyáltalán nem volt képes
elfogadni, mert azok “kialakulását” már nem tudta volna beleépíteni e
“véletlen-elméletbe” úgy, hogy az teljesen és tökéletesen illeszkedjék abba,
anélkül persze, hogy azok Teremtőjét, vagy is az Atyát is említenie kelljen.
Pedig maga Darwin is a Teremtés
ismeretének átadása céljából érkezett a Föld színére, ahogy az Ókor nagy
Bölcselői közül is oly sokan: ám az ő tudatában is lefedte a teljesség
felvállalásának merszét az ellentét, akinek az adott korban épp a tudatok
teljes és tökéletes leárnyékolása, vagyis Istentől való elfordítása volt az
elsődleges célja. S ez sem véletlen: ő maga akarta uralni, vagy inkább bitorolni
Isten helyét, teljességében anyagi szemléletűvé változtatva a teljes
Emberiséget. Ez részben sikerült is neki, egy időre legalább is; ám valóban
csak egy kurta időre, s csak egy elenyésző, bár még így is jelentősnek mondható
Ember-csoport esetében. Aztán ezek közé az erősen besötétített Ember-csoportok
közé, mint annak szülöttei, tagjai; új, és még újabb Ébredők érkeztek, akik
keresni kezdték a válasz kérdését, vagyis a Darwini “azértek” miértjeit is,
helyére billentve (legalább is részben) testvéreik tudatában a FÉNY, de már a
Valós FÉNY utáni vágyakozást.
Nos: ennyit csupán magáról Darwinról
(aki azóta ismét a Föld útjait járja) s ennyit az általa csak félig átadott
Tanításokról, amelyek második részét, tehát az Ember-létből való kiemelkedést, s
további fejlődést, s a Valóság Világa felé való lépteitek irányát kívánom
megmutatni ebben, s az ezt követő kötetben. Ismét előre-bocsájtom azonban:
adandó alkalommal külön kell, s én külön is fogom választani azokat a
Tanításokat, s azokat az ismereteket, amelyeket már a ti szinteteken is meg
kell tudnotok valósítani mindennapjaitok során, s azokat, amelyeket (ha csak
hozzávetőlegesen is) már megismerhettek ugyan, de amelyek csak egy ezt követő
szellemi és test-tudati fejlődési, vagy inkább ébredtségi szakasz ismeretei és
elvárásai lesznek azokkal a későbbi korban megszületőkkel szemben, akik
ténylegesen is tovább kívánnak lépni, s előrébb, feljebb a megkezdett, s egyre
meredekebbé, és egyre göröngyösebbé váló Úton.
Haladjunk is most tovább, hisz Utunk
még hosszú lesz, s bizony: még mindig sok az, amit meg kell hogy mutassak, s
meg is kell magyarázzak, hogy ne csak lássátok, de értsétek is, amit elétek
tárok.
Ott szakítottuk félbe Utunkat egy
kis időre, hogy a köröttetek élő állatok
mélybehullásáért; de azok fejlődéséért is ti vagy-tok a felelősek. Ez
így is van, amint az is, hogy amíg ti képtelenek vagytok békében, örökös
vérontás nélkül élni, s míg képtelenek vagytok lemondani a köröttetek élő
állatok lemészárlásá-ról, s felfalásáról; az állat-világ ragadozóitól sem
várhatjátok, hogy megváltoztassák ősi életformájukat. Pedig az állatok már ezer
évek óta képesek volnának erre: ha ti nem töltenétek fel őket újra és újra, s
aztán megint a tudatotokban megfogalmazott negatív gondolat-energiákkal!
A legjobb példa erre a ti Bolygótok egy
magasabb rezgés- tartományban, tehát a ti számotokra még láthatatlan
dimenzio-nális szinten épült Shambhalla. A Város állatainak ugyanis már nem
csak hogy módjában áll; ha úgy tetszik “kötelessége” is az új életvitel szerinti
rend megtartása — s ők benső késztetéseiknek engedve még véletlenül sem lépik
túl a megengedett határt, nem szegik meg a maguk
íratlan Törvényeit. Nem, mert a ti korábban, vagy a mostani jelenetek,
tehát a saját dimenziótok szintjén megfogalmazódott, s még ma is újra és újra
megfogalmazódó gondolataitok és érzéseitek, indulataitok irányultsága, azok
energiája már nem adja meg számukra a késztetést a legvadabb cselekedetek
elkövetésére. Már kikopott lelki-rezgése-nergiájukból minden vad, és durva ösztön
energiája, hogy átadhassa helyét egy sokkalta tisztább energiának, amelyből
egyben testeik is megfogalmazódtak. Ez persze így lesz a Föld egészén, amint
eléritek a magatok szférájának hatodik dimenzióját. Vagyis; lényegében már
jóval a most várt-várható dimenzióváltást követően, az Orion csillagképbe való
visszatérés után, de még az Ezer éves Krisztusi Birodalom előtt.
Ennek folyamata lényegében a
jelenlegi Nap vonzásából kiszakadt Föld vándorlása alatt, az általatok
Tejút-rendszernek nevezett csillag és Bolygó-övezeten áthaladva fog
megkezdődni, s nagyrészt lezajlani is. Tehát akkor, amikor lényegesen könnyebb
lesz a föld felszíne alá kényszeredett állatok számára is az általuk elérhető
gumók megszerzése, vagy a víz alatti növények felkutatása és elfogyasztása,
mint az egymásra, vagy a csekély létszámú emberre való vadászat s főként az
első időkben, amikor gyakran több tucat méteres föld-réteg lesz állat és állat,
avagy állat és ember között. S persze: az embernek sem lesz módja másként
élelemhez jutni, mint lélek-lény társainak! Először csak módja nem lesz rá, s
később, amikor a Föld fizikai gömbje hosszabb-rövidebb időre megállapodik
valamely Bolygó közelében, hogy egy ideig mint annak Holdja; keringjen körötte;
már a késztetés sem lesz meg az Új Emberiség képviselőinek tudatában.